Flötarkväll...

För er som inte vet vad flöt betyder så är det när man äter massa onyttiga saker... Det är vad jag ska göra ikväll. Tänkte att jag skulle prova på att göra panakotta, fast på pulver inte sån där riktig. Sen blir det smoothie till det! Jag känner att jag behöver lite onyttigt ibland...Tyvärr är det inte särskilt bra med tanke på att balklänningen ska passa och att jag ska springa Vårruset. Hmm, kanske att jag får börja träna lite extra, speciellt på att inte äta massa gott. Hur ska det gå? Troligtvis inte alls.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så här är det, för att palla vara nyttig och träna så måste man få unna sig goda saker!! Det är det som gör livet värt leva:P Snygg ny design förresten:D Och ja, kan du klämma ner dig bland mina jackor och termobyxor så varsågod!!

2009-01-31 @ 23:21:53
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: