En helg av roligheter... =)

Då har man gjort Högskoleprovet också... Det var den jobbigaste dagen på länge kan jag säga, massor av folk hade samlats på Rudenschöldsskolan för att plågas i några timmar. Jag och Sällis var där i väldigt god tid, jag var ju rädd att jag inte skulle hitta i Kvänum, (en mycket stor stad i närheten av Vara) men det var ju inga problem... Sen träffade vi på Julia där också, roligt värre. Provet gick väl sådär... matten är ju hopplös men det visste jag väl innan. Rättade det när jag kom hem och jag fick 68 poäng, alltså 1.0. Det är väl godkänt antar jag.

Efter provet var en etapp av dagen avklarad. Nästa del var bålrundan hos Sibbe. Vi var väl där i en timme eller något, alla andra hade ju varit där sen 4 eller 5. Tyvärr hittade jag ingen bål... Men men, det räckte med det jag hade =)

KRONAN var slutetappen på dagen och en perfekt avslutning. Det var en hel del folk och det var superkul! Lite dricka blev det, till och med champagne hittade jag. Sen kan jag ju säga att jag var helt slut i bilen hem till Jonna. Satt och nickade lite hela tiden. Det var riktigt skönt att sova efter detta!

Fler uppdateringar kan komma lite senare...


Kommentarer
Postat av: [A N T O N]

SVAR: aa ok. men gött ändå då :P

nää jag har inte hittat något som verkar kul asså.. blir väl lite jobb här hemma, sen får de nog bli vikariepoolen x)

2009-03-30 @ 17:16:35
URL: http://antonbrolin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Låter som en superbra helg, måste verkligen iväg till kronan snart jag med, det var väääldigt längesen:P

2009-03-30 @ 20:27:23
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Sällis

haha, stor stad? Det var generöst sagt :D hihi

men det var en skiiit skul dag ändå tyckte jag :) I alla fall den andra delen av dagen ;)

2009-04-07 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: