Notting Hill = Second-hand

Har varit på jakt efter något till Halloween hela dagen och jag trodde verkligen att jag skulle hitta något i Notting Hill. Där finns flera riktiga skojjiga second-hand affärer med en del fina kläder i, det andra är mest skit. Jag letade efter lite röda saker, tänkte jag skulle vara djävul, men det hittade jag inte. Häpp, så då letade jag efter vitt, tänkte jag kunde vara ängel istället, men det fanns inte heller. Det får väl bli svart istället så får jag vara vampyr som alla andra =(  Äsch, än har jag inte riktigt gett upp hoppet!

Ledigheten håller i sig, än har jag inte sett några barn så jag antar att de kommer i morgon! Hehe, snacka om att det har varit skönt att ta igen sig. Har typ inte sett föräldrarna på 2 dagar, antingen sover de eller så sover jag. Just det, toadörren är fixad nu! Det har knappt gått att stänga den och absolut inte att låsa. Hatar känslan av att vips så öppnar någon dörren. Men äntligen kan jag göra detta utan att planera att folket är borta!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad irriterande att du inte hittade något!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg.

2009-10-31 @ 20:32:04
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Sällis

Haha, va mysigt, att någon när som helst öppnar dörren! :) Gött att det är fixat nu i alla fall!



Så du blev en liten vampyr? hhah, harru några schnögga bilder sedan dess eller? :D

2009-11-02 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: