Snart blir jag örebroare på riktigt!

Med sådana enkla saker som adressändring, skriva på kontrakt, fixa försäkring känner jag äntligen hur nära flytten jag verkligen är. Det är ändå en hel del saker att tänka på och som man måste ta itu med innan det är försent. Nu är det IKEA som väntar och framför allt, HÄMTA NYCKELN och KOLLA PÅ LÄGENHETEN! Det känns lite osäkert att man inte har fått se hur det ser ut men det ordnar sig alltid ändå.

Har spenderat dagen med att vänta på eventuella böcker men det var inga som kom... Självklart kommer de i morrn när jag inte kan kolla på det direkt, utan får vänta tills jag är hemma vid 16 tiden istället. Inte kul!

Nu ska jag åka iväg till jobbet igen, alltid jobb jobb jobb... Snart blir det FLYTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: