Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

Har haft en hel helgs pluggande och jag har inte ens fått hälften så mycket gjort som jag planerat. Tydligare tecken på dålig självdisciplin går väl knappast att få. Skulle partat på Frimis i lördags istället. Aja, nästa helg får jag ta igen för förlorad social kontakt!

Är nog knappast bara jag som längtar till våren nu. Solen skiner och värmer, men det är typ 15 minus ute ändå och snövallarna utanför fönstret har förhoppningsvis smält bort till midsommar. Har suttit och kikat på alla vårkläder som har kommit ut på hemsidorna och jag får verkligen kämpa hårt för att inte klicka hem allt fint. Har misslyckats lite med det också får jag väl erkänna... Nobody's perfect!

Lite synd är det att jag hade kunnat vara hemma nu. Passade inte med päronens konstanta jobbande, missade födelsedagskalas för detta =(  Däremot ska jag hem för SP3B:s Reunion i påsk, långt dit men tiden går ju så fort i vanliga fall så varför inte nu också? Får försöka ta mig till Karlstad snart med, saknar den där lilla systern som attans!!

Får ta ett ordentligt tag i kragen och försöka läsa klart det beryktade Hansafallet innan jag somnar, kanske hinenr jag med lite pm-planerande också. Hoppas kan man ju alltid.

Winnerbäcks låt symboliserar mitt liv ganska bra nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: