A great memory

Äntligen dags för lite uppdatering. Har ju inte skrivit något om helgen i London, kanske för att jag längtade tillbaka varje gång jag kikade igenom bilderna eller för att tiden inte räcker till riktigt just nu, eller en blandning av båda. Kan ju börja med att säga att det var underbart! Hade tur med precis allt, resan, bagaget, hotellet, vädret, shoppingen, sen när klaffar allt liksom?

Torsdag

Det fick bli en tur i Hyde Park så fort jag hade checkat in på hotellet och andats ut lite, traskade in vid Lancaster Gate, gick runt på andra sidan The Serpentine och kom upp vid Speakers Corner igen. Skulle ur motionssynpunkt bosätta mig i London för gott för man går hela tiden där och det är roligt!





Fredag

21-års dagen firades med en runda på Westfield och Oxford Street! Grymt många presenteer till mig själv kan jag lova, det mesta var mjuka paket =) Kvällen avslutades med middag på Garfunkel's tillsammans med Emily och musikalen Wicked. En av de bästa födelsedagarna hitills och jag fick inte ens tårta.







Lördag

Ingen rast ingen ro och framför allt ingen sovmorgon här inte. Nackdelen eller fördelen med hotell är att frukosten serveras på bestämda tider och 9.30 var min deadline på mornarna. Lördagen spenderades inne på Primark, var faktiskt inte alls mycket folk när jag kom dit vilket var lite farligt (spend, spend, spend!!!) Så med några kassar till och latte och panini på Starbucks traskade jag tillbaka till hotellet för avlastning. Sen bar det av till Regent's Park och en långpromenad med Emily. Vi gick genom parken, upp till Chalk Farm, upp på Primrose Hill, ner till Camden och till sist tunnelbana till Tottenham Court Road. Som sagt, det är kul att gå i London.



Fika utomhus!!!







Söndag

Uppe tidigt för att ta mig iväg till Heathrow och vinka hej då till min andra hemstad för den här gången.

Svårt att gå upp tidigt en söndagsmorgon? Tydligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: