It's a small crime and I've got no excuse

Sista tisdagen på det här skolåret har snart passerat. Har haft tentagenomgång i den allt så hatade HSL2, förstår inte riktigt hur man tänkte när man byggde den. Svårt att beskriva utan bilder, men två och två med lite hål här och där är det bästa jag kan komma med nu. Kankse kan önska att den är riven/ombyggd tills i höst. Tveksamt...

Hann springa in till stan för att lämna tillbaka ett par shorts som inte passade, hittade en klänning istället =) Japp, här ska det unnas saker! Tog mig vidare till apoteket för att för första gången köpa koffeintabletter. Knappt att det fanns några kvar, någon hade vart inne och köpt på sig en hel del sa han i kassan :P Undra om det är tenta för honom också? Hade en trevlig pratstund med en okänd, tuff tant utanför ICA. Det är den äldre generationen som kan det där med att bara börja småprata med främlingar.

Kom precis hem från lite tentaplugg och mat med Linda, alltid lika trevligt! Absolut att jag ansluter mig till en plugg-grupp nästa termin. Allt blir roligare om man är flera!

Fick hem böckerna till sommarkursen Skapande Skrivande. Så om jag kommer tillbaka efter sommaren som en fullfjädrad romanförfattare så vet ni varför. Nä, det är väl knappast troligt. Men det blir ett kul sommarprojekt att försöka få gjort de där 58 5-minutersövningarna. Får väl publicera resultatet här.

Fynd från Kappahl!



Sa jag att kursen är på engelska förresten? Finally some english stuff to read!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: