Lite flowerpower piffar upp pluggmotivationen

Jag har suttit mer eller mindre konstant med uppsatsen det sista, med en paus för bio, katthemmet och mathandling. Då jag sitter i Kotten och skriver så behövs det verkligen lite fint att titta på, det fixade jag igår :) Blommor! 

Sen är jag himla glad för en massa saker! Jag ska åka till Island i slutet av månaden, är superglad att jag gick en plats och det ska bli så spännande!! Sen så ska jag troligtvis passa min lille muppjappe, det gulligaste lille monstret ❤️ I en hel vecka! Till sist så är jag glad för de kommentarer jag fick av min handledare, trots att jag inte hållet deadlinen helt så tyckte hon att det var bra skrivet och en bra grund. En stor sten lättade där kan jag lova.

Men förstås så finns det massor att göra...









Och förresten fick jag hem snyggaste mobilplånboken någonsin! Ja, materialistiskt värre jag vet. Men visst är den fiiin? 




Kommentarer
Postat av: Yasmin

woho! så kul att du kommer hit :D

2014-03-27 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: