Äntligen varit i Ullared...

Nu har jag också varit i Ullared och handlat =)  Det tog 2 timmar längre att komma dit, vi råkade köra lite fel och hamnade i Ulricehamn först! Men när vi väl kom fram så var det glömt... Som tur var så var det inte så väldigt mycket folk, (eller vad vet jag om det) det var i alla fall ingen kö för att komma in men en hel del människor hade ändå hittat dit. Jag och Plutten blev det som sprang runt ihop... Vi gick till och med i två omgångar =) Hjälp vad mycket det fanns där! Jag hittade massor av saker som jag ville ha, det mesta av det köpte jag faktist! Lite tråkigt var det bara att jag inte fick tag på några vita fotopapper, de var slut allihopa! Kanske får köpa det på Åhlens i stället, men då blir det ju dyrare. Handlade för mest gjorde jag också, men det skyller jag på att jag var nybörjare i Ullaredshysterin! Nu har jag i alla fall varit där och nu när jag vet ungefär hur man ska köra för att komma dit så kanske jag och Fialotta tar en sväng dit själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: