Dagarna som gått...

Det har varit full rulle så jag tror knappt att jag hänger med för tillfället! Har jobbat mer eller mindre konstant, sen har jag varit hos farmor, farfar och Hugo. Sen har jag fått lite smått ångest för högskolan. Kan ju börja med det roliga =) I torsdags åkte jag och Fia iväg då hade jag hela 4 dagars ledigt trots sluga försök från bemanningen. Hugo var där också på semester helt själv så det var ett konstant passande (han är 6 år och världens busigste gullunge) Så vi badade, spelade badminton, lekte med lego och spelade spel. Riktigt skönt att komma hemifrån lite!


Utan tvekan kommer Hugis bli världens charmknutte =)

  

Så till ångesten...

Det hade kanske varit kul att börja plugga i år i alla fall... =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: