Saknad...

Fick ett litet brev från lilla mamma igår med en adventskalender i. Av någon anledning började jag gråta bara av att se mammas handstil och bara av tanken på att se henne sitta och skriva de få raderna till mig. Smart som jag var nämnde jag det för E som sa det till N och i morse frågade J varför E hade gråtit igår. Hmm, det var jag sa jag då. Så nu vet hela familjen att jag hade hemlängtan... Vad gör man? Jo, håller tyst. Snart är det inte långt kvar tills jag kommer hem en sväng i alla fall, det ska bli skönt att krama om allihopa, både familj och vänner! Framförallt de små kissekatterna =)

I dag har jag av någon konstig anledning varit hemskt onyttig, ska inte berätta vad jag har ätit men det kräver simning i helgen utan tvekan! Sen har jag börjat kika lite på vad jag ska söka för utbildning till hösten. Inte är det lätt, men allt jag har tittat på hitills har med statsvetenskap att göra. Vill ju jobba utomlands efteråt. Tur att det är lite tid kvar i alla fall. Inte har jag gjort min engelskaläxa heller... Dåligt värre. Men nu kan jag betala resten av kursen som tur är! Hoppas att det där engelskaprovet vi skulle göra den 11 december ger lite tillskott i kassan. Liksom få pengar för att göra ett prov, det är lyxigt, om man klarar det förstås.

Nu är det dags att göra i ordning nutellamackor och traska iväg för att hämta barnen...I morgon är det helg!


Kommentarer
Postat av: sofia

Snart är du hemma:D

2009-11-29 @ 12:01:55
Postat av: Sällis

Naw, va sött, tror hon uppskatta din glädje över kortet i alla fall ! Jaa, nu är det inte långt kvar :D

2009-11-29 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: