Lite ledigt =)

Hela 3 dagar ska jag inte passa barnen! J är ledig idag och imorrn sen ska de iväg till morföräldrarna på onsdag, så jag planerar vad jag ska hitta på. Ska nog försöka ta mig till Towern och Tower Bridge i morgon och kika lite.

I lördags blev det en lååång utekväll med Malin, Teija och ett gäng andra svenskar. Det började med lite pubbande inne vid Picadilly, sen fick vi åka runt en sväng innan vi hamnade borta vid Tower Hill (återigen såg jag sevärdigheterna jag vill se i morrn i nattljus först) Vi hamnade på en annan bar eller något. Himla skoj var det i alla fall! Sen åkte jag taxi för första gången också, en upplevelse det med! Och heelt underbart om man jämför med nattbussen, nu hamnade jag precis utanför dörren!

Igår blev det en tur in till Westfield med Hanna, sen kom Alexandra och Teija också =)

Detta gottiga åt bara jag och Hanna =) Muffins och Smoothie, namnam!



Efter det fortsatte kvällen med bio tillsammans med Teija och Malin, Couples Retreat. Den var verkligen skitskoj! Och självklart med ett lyckligt slut =) Vet inte hur många biosar jag har sett nu, hehe, 4 eller något i alla fall.

Ska se om jag kan ta mig in till Ealing Broadway och kika lite snart. Ska äta lite först, det blir billigare så :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: