A

Fick reda på resultatet av CAE-provet idag, 81/100 vilket var ett A!!! Grymt stolt är jag för detta =) Huset invaderades idag av både städerskan och en hantverkare så jag passade på att rymma till St James Park med Carmen och Emmelie för att fira Emmelies födelsedag. Lite blåsigt, men grymt trevligt!

Carmen och födelsedagsbarnet =)



Det blev sushi från Tesco till lunch...



...och grymt goda cupcakes som Carmens värdmamma hade gjort =) Kärlek vid första tuggan var det där :P hehe




Barnvaktande ikväll, ska hämta ungarna på cricketklubben också. De kommer vilja stanna där i evigheter har jag en känsla av!

I morgon blir det äntligen till att träffa Emily, evigheter sen! På kvällen blir det brakfest (födelsedagsparty för Emmelie) med mat på Balans och gratisfestande på Amika, WEEEHEEE


Kommentarer
Postat av: Sällis

FY FAN VA DUKTIG DU ÄR EMELIE! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG! <3

Guud vilka goda bakelser, men den där råa fisken står jag gärna över ;) Puss

2010-05-16 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: