Dagen före...



Då är det dags för skolstart i morgon.
Redo för allt kan man väl säga att jag är, vet inte riktigt om jag har några direkta förväntningar på hur det ska vara heller. Allt beror nog på. Hade ju tänkt förbereda mig lite smått genom att kika igenom i alla fall det första kapitlet i Civilrätten, men det slutade med att jag gav upp efter 5. Väldigt bra början. Det ska bli kul att se vilka som är jurister, ska ju tydligen vara 170 stycken även om jag inte tror att det är riktigt så många längre. Första riktiga föreläsningen ska också bli intressant.

Ingen idé att fundera över hur dagen kanske blir, det är bättre att gå dit och se vad som händer istället. Kanske blir det en tur till JF- puben på kvällen.

Det är ju tanken som räknas.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer gå så bra ska du se ;) pussiiis

2010-08-29 @ 21:37:51
URL: http://sofiamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: