Nobelpriset i litteratur!

Då har bloggen fått sin första stora utmärkelse.

Thank you for letting us know what's on your mind,
and most of all for being so kind.
You keep all our memories true,
and it would not happen without you.
We are all trying to speak,
but our attempts are weak.
Therefore the Nobelprize in Literature is yours!




Det blev en underbar kväll! Alla var så himla fina, maten var helt underbar och allt var bara så bra! Hoppas verkligen på att detta blir en årlig tradition, kanske kan vi sikta på en utvidgning utan gästlistan tills dess också.
Tyvärr har ju allt roligt ett slut, kände mig som Askungen när jag kom hem precis 24.00 fast med båda skorna på fötterna... Attans, då kommer det knappast någon prins heller.

Något som däremot återkommer, ständigt, är alla böcker som ska läsas. Har insett att jag är ganska dum. Det finns många som skulle vilja byta plats med mig och gå juristprogrammet och jag tar det hela lite halvseriöst. Förra delkursen handlade om något jag mycket väl skulle kunna tänka mig att jobba med och där läste jag inte ens alla böcker och hade typ 30% engagemang. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:15:16
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: