Back to normal again

En vanlig tisdag igen med skola både för mig och barnen. Tur att det inte blev som igår i alla fall, vet inte riktigt hur jag ska förklara detta enorma bråk faktiskt. Men som vanligt var det småsaker som slutade med ett bråk om ketchupflaskan och ett krossat glas, en mycket arg mamma och ledsna barn som fick gå till sina rum utan mat. Lite hade de ätit innan de förstörde allt för sig själva. Det roligaste var ändå när mamman tvingade dem att sitta bredvid varandra i den lilla soffan och läsa, utan att bråka! HAHA, den roligaste synen på jättelänge =) Med detta i färskt minne behövde jag inte tjata särskilt mycket på dem.

Skolan gick på som vanligt, fick inte mina pengar för provet men det blir nog på fredag hoppas jag. Har fått en ny tjej till klassen som var riktigt snäll, alltid lika kul med nya ansikten. Planerar OS-tittande ikväll och muffinsbak i morgon. Vet inte än om jag ska vara snäll mot barnen eller mot mig själv. De ha nämligen lovat att inte äta choklad fram till påsk, men jag är grymt sugen på kladdkakemuffinsar... Hmm, tricky, tricky.

Dagens väder: REGN, REGN, REGN


Kommentarer
Postat av: Sällis

Oj, det kan alltså gå villt till med de små barnen..! Hoppas de lärde sig något av det, eller så glömmer de det lika snabbt :/

Haha, har du lovat att hålla dig borta från choklad? Va kul :D Puss

2010-03-06 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: