Today is another day you'll put behind you tomorrow

Lite komplimanger är aldrig fel... Eller hur ska man tolka det när en budgubbe frågar om jag kommer från USA, när han sedan får reda på att jag är svensk säger han: Swedish people are usually really good at English. Jag tar det som en komplimang i alla fall =) Det han kom med (för de nyfikna) var en enorm studsmatta som ska byggas i helgen. Tydligen är den gamla inte bra nog, hehe.

Snälla barn har det varit idag också, det gör alltid mina dagar mycket lättare. Även om E hade lite mer energi än vad jag hade så gick det ändå. En rolig nyhet är att jag ska se en musikal till den 12 april! Familjen ska se Oliver då och jag fick också följa med! Jag tackar och bugar =)

Peppar för lite fredagsparty i Kingston ser det ut som! Kan behövas lite studsande upp och ner på ett dansgolv ibland!

Ångest har skapats tack vare Jölle Bölle. En mycket välorganiserad kvinna som har mer eller mindre full koll på det mesta. Har efter en diskussion med henne insett följande: Hur ska jag kunna överleva som student??!!!  Ett svar på detta kan vara att ta alla skift på jobbet i sommar, inget liv bara pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: