Burrr

Första "snöstormen" träffade Örebro idag med en så våldsam kraft att jag akut fick köpa mig en mössa för att inte förfrysa öronen. I förmiddags när jag traskade ner för backen var det bara lite småflingor som yrde runt i blåsten, men när jag och Linda väl skulle ta oss in till stan var det mycket mer. Nästan lite äventyrligt bara att gå på bussen som började med att slira. Mycket betryggande! Absolut svinkallt var det, är ju van vid den milda Londonvintern... Fick i alla fall uträttat de 2 ärenden vi hade och självklart hoppades vi förgäves på att en buss skulle dyka upp i tid. Nu finns det förstås nåt att skylla på. Och självklart blåste det in iskall snö så fort bussen öppnade dörren. Det hela var mycket mysigare när jag väl hade kommit hem och satt i värmen och kikade ut på flingorna. Egentligen gillar jag snö!

Började med en ny kurs idag också, rättssystemet. Har verkligen sett fram emot den då det är sånt jag vill jobba med i framtiden (just nu i alla fall) så jag har ganska höga förväntningar på den. Lite kort för att gå igenom så mycket, men med några långa föreläsningar kanske jag kan få in något vettigt.

En glad överraskning damp ner i brevlådan i dag också! Ett bra julklappstips för den delen, min personliga almanacka!

Framsidan



Baksidan



Eget, anpassat innehåll och utseende



Självklart har jag redan skrivit dit det viktigaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: