2 days

Har min längsta ledighet den här sommaren, helgernas 2 dagar är den enda semestern jag har. Det betyder ju förstås inte att man inte kan hitta på saker även om man jobbar. Fick med mig mamma på Harry Potter-filmen igår kväll och den var ju så himla bra! Det var många scener jag var nyfiken på hur de skulle göra och även om några förstås inte var med i filmen så var det ändå en bra helhet. Kommer sakna att vänta på att filmerna, får väl trösta mig med att nu går det snart att ha filmmaraaton med alla filmerna!

Nu har ju antagningen inför höstens kurser kommit upp också. Som det ser ut nu så kommer det bli Engelska för finans- och bankväsendet och Geopolitik och internationella relation utöver den Ekonomiska rätten. Kan vara bra att läsa lite annat som inte har med ekonomi att göra och lite engelska i all svenska är bara skönt.

Ska ta mig ut till skogen nu och leta kantareller =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: