I've had enough, I'm not a freak. I'm just trying to stay cool on the streets.



Då var jag hemma igen =) Har "sommarlov" nu i 2 veckor innan jobbet börjar och tur som jag har så har mamma brutuit handen och pappa gjort illa ryggen. Vilket innebär att jag får hjälpa till extra mycket. Men det gör inget, är ju ganska tur att jag är hemma ändå.

Har tagit första turen med Brummis idag! First of many. Ska nog bli en tur in till Lidköping i morrn och kika runt lite. Ska troligtvis lämna av mamma på möte på jobbet (hon får inte köra) och det finns inte mycket att göra i Järpås i mer än 2 timmar. Sen har ju sommarkursen börjat idag, Skapande Skrivande. Det kommer bli en del jobb med den också, 2 obligatoriska uppgifter som ska in varje vecka. Aja, tur att man inte tar det på så jättestort allvar.

Nu ska det fokuseras på fotbollen, 3-0 till Sverige står det nu och jag vill inte missa målen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: