Överallt, av och till, den höga farten som rann mellan husen

Det är snöigt ute igen, det som var så fint igår... Väntar på att traska iväg till seminariet för att redovisa det där PM:et. Det är inte många oligatoriska saker kvar nu, både skönt och skrämmande. Tiden går så himla fort! Snart har ytterligare en termin gått och jag har varit örebroare i snart 1 år. Funderar lite på vad jag gjorde för ett år sedan och det är ju ganska lätt att kolla upp.

Den 18 mars förra året var det 17 grader varmt och strålande sol (i London då förstås) och jag hade precis shoppat vårkläder (på Primark antar jag). Det var den helgen som jag gjorde Speaking- delen av Cambridge Advanced och efter det var det musikal med Lejonkungen.

Ja, det är ju en helt annan vardag nu, saknar allt au pair livet ibland. Så mycket friare och roligare!

Miss you, my Londonfriends!







Kommentarer
Postat av: emily

saknar dig också!!

2011-03-19 @ 11:42:52
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: